Balea Teint Perfektion baza

                                                                                                             

                                                                         
Balea Teint Perfektion 





Pozdrav!
 Danas vam govorim o svojoj "holy grail" bazi. Tražila sam i tražila i napokon ju našla.
Pošto imam mješovitu kožu, prešla sam od vodenastih do potpuno matirajućih baza od koje mi nijedna nije pomogla.

Radi se o Balea Teinkt Perfektion matirajućoj bazi za lice. Prije sam smatrala da su baze potpuno nepotrebne, dok nisam uvidjela sitne nepravilnosti na licu koje mi uzrokuje puder. Stvari poput povećanja pora, skupljanja pudera na T zoni, sjaja itd. Smatrala sam da je to zbog pudera, da mi nijedan puder nije dobar. No za određene nije bilo spasa, dok je drugima potpuno pomogla ova baza.

Dolazi u pakiranju od 30 ml za 40kn. Pakiranje je solidno čvrsto, te ima uzak otvor kod kojeg ne možete pretjerati sa prozivodom. Dobijete savršen omjer kvalitete i uloženog novca. Mislim da za ovu količinu novca ne možete naći bolju bazu. Savršeno surađuje sa bilo kojim puderom koji sam probala (Catrice, Avon, Rimmel) i ne mogu joj nabrojati ni jednu jedinu manu.




Baza na dodir gusta ali izrazito baršunasta, prilikom nanošenja na neki način se može reći da matira. Stavljam je samo na T zonu, pošto je na većini lica nepotrebna jer su ostali dijelovi sasvim normalni. Utapkavanjem se ne može puno postići, najbolji rezultat dobiti ćete ako je utrljate kružnim pokretima i pustite 1-3 minute da se upije u kožu. 



Iskreno mislim da ne bi bila od koristi osobama koje imaju normalnu-suhu kožu. Krema će samo dodatno isušiti i matirati kožu, te će i sam puder izgledati izrazito suho. Jako prekrasno djeluje, ne samo da matira nego izbriše pore, što me oduševilo. Pore potpuno nestanu, te nakon nanošenja pudera još uvijek ih se ne može razaznati. Od sveg srca preporučila bi ovu podlogu onima koji se muče sa problemima koje sam navela.


  
Pokušavala sam uslikati djelovanje kreme no imala sam problema sa fotićem. Tako da ako želite svojim očima pogledati djelovanje, pročitajte još recenzija, sigurna sam da su neke blogerice podijelile isto mišljenje i prikazale na slikoviti način.


Uživajte.




You Might Also Like

0 komentari