Essence matt matt longlasting lipgloss

Essence sjajilo











Pozdrav ! Danas vam donosim proizvod koji me oduševio i ne mogu dočekati da vam ispričam o njemu.


Radi se o essence-ovom proizvodu kojeg iskreno nisam primjećivala na policama,smatram da je relativno nov, izašao negdje tek prošle godine. Kod nas u dm poslovnicama dolazi u 5 nijansi.
(Slika sa interneta)






Kod većine ruževa i sjajila dešavalo se to da su bili suhi ili ljepljivi 😒 što mi je stvaralo ogroman minus i vodilo do toga da sam u potpunosti odustala od bilo kakvih proizvoda za usne.
Nijansa o kojoj ću vam danas govoriti je 02 Beauty - Approved! Dolazi u čvrstom i obećavajućem pakiranju od 5ml za 20 kn, što je savršena cijena za savršen proizvod.


Sretna sam što sam do ovog proizvoda došla preko prijateljice, bez nje ne bih nikada došla do njega.
Sjajilo se jako lagano nanosi te sadrži aplikator koji je špicast pri vrhu tako da možete doseći i najzahtjevnije kuteve. 


Na usnama je izrazito lagan te će neki će zaboraviti da ga nose, mali minus je što mu treba duže da postane mat. Trajnost ovog sjajila je negdje 3-4 sata dok u potpunosti ne nestane sa usana. Stvar je da ga možete 500 puta stavljati i u bezbroj slojeva i nikada neće izgledati jako matirano ili jako kremasto.


Mislim da će ovaj proizvod oduševiti i najzahtjevnije, upravo je to proizvod koji može funkcionirati kao everyday sjajilo ali i za nešto svečanije.

Uživajte.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ja ga imam u nijansi 01 i super mi je. Za duzu trajnost na usne prvo stavim olovku pa onda to sjajilo.
    Steta sto si nisam ugrabila jos koju nijansu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam toliko odusevljena da si planiram kupiti jos jedno sjajilo crvene nijanse. Imam osjecaj da se izvrsno izgledati na usnama pogotovo zbog svoje teksture😀

      Izbriši