Catrice highlighting powder

                                                                   

Catrice highlighter                     





Pozdrav. 
Danas Vam donosim kratku recenziju Catrice highlightera koji me naprosto oduševio. Već par mjeseci zaluđena sam s njime i želim vam to što prije prenijeti.


Highlighter dolazi u čvrstoj ambalaži od 5 grama, te ga možete kupiti za 31,90 kn. 
  

Na dodir je baršunast, ne rasipa se i može se jako lijepo nanijeti i kistom i prstom. Jako sam iznenađena sam njegovom gustoćom i pigmentiranošću. Prošli highlighteri su bili toliko čvrsti, da sam morala kist trljati 4-5 puta da se mala količina proizvoda pokaže na licu.




S licem surađuje divno, ne trusi se i ne izgleda napadno na licu no svejedno istakne sve potrebno.
Stavljam ga na jagodične kosti i ispod obrva, sadrži shimmer koji je izrazito vidljiv izbliza. Jako se lijepo stopi sa licem te ako se slučajno pretjera (što je nemoguće) jako se jednostavno izblenda.


Više proizvoda možete nanijeti prstom, jer nekako pokupi više proizvoda nego kist. Jako dugo traje, ne miče se s lica te je istog izgleda u svako doba dana.
Uživajte 
            

You Might Also Like

0 komentari