#1 Spring skincare favorites
















Danas vam donosim omiljene skincare proizvode koje sam koristila zadnjih par mjeseci i koje sumnjam da ću ikada izbaciti iz svoje rutine :)



Maska,krema za lice, krema za okoloočno područje, primer(iako baš i ne spada u tu kategoriju puno mi je pomogao) i vodica(tretman za čišćenje od pora)


AVON CLEARSKIN PORE PENETRATION

Prvi proizvod o kojem vam pišem je Avon Clearskin maska o kojoj sam pisala prije par mjeseci.
Maska je crna te kada se stavi na lice treba pričekati 20-tak minuta, tada maska posivi i pokaže na licu sve pore i mitesere koje postoje. Mogu reći da sam se iskreno šokirala, jer je maska pokazala i ono što sama nisam vidjela na svome licu. Nakon skidanja toplom vodom, lice je užasno glatko ali čak i narednih sat vremena suho, jer maska izvuče sve masnoće iz lica i kasnije doslovno ne možete prst povući kožom jer nema ni 1% sebuma.
Nakon par mjeseci korištenja, mogu reći da su mi se čak i miteseri smanjili, ne u velikoj količini no uzimajući u obzir situaciju prije ove maske, situacija je trenutno izrazito bolja.



AVON NATURALS TEA TREE & CUCUMBER FACE CREAM

Krema iz Avona sa uljem čajevca i krastavcem. Čim sam vidjela sastav ove kreme, morala sam je uzeti. Samo ulje čajevca je vrlo dobro za akne te masnu i problematičnu kožu. Ova krema mi je općenito poboljšala izgled cijelog lica, te mi je ublažila malu hiperpigmentaciju na licu. Vrlo je lijepog mirisa te je na licu jako osvježavajuća. Daje sjaj licu i vrlo očit izgled ujednačenosti. Vjerujem da ću je uskoro kupiti ponovno, jer je već pri kraju. Iskreno ju preporučam :)




BALEA KREMA S UREOM ZA OKOLOOČNO PODRUČJE

Ova krema je prvobitno stigla u moj nesseser zbog problema s podočnjacima. Jedan period mi je okoloočno područje bilo izrazito suho te mi je stvaralo puno problema sa korektorom i samim izgledom kože. Nakon dva dana korištenja, sve se vratilo u normalnu. Kremu stavljam svaki dan, te prije korektora što učini korektor vrlo laganim na koži. Ako imate problema sa okoloočnim područjem, preporučam da probate ovu kremicu jer bi mogla biti vaše rješenje. 



AVON CLEARSKIN BLACKHEAD CLEARING

Ova vodica sama po sebi ne čini čuda, no uz crnu masku o kojoj sam pisala gore, vrlo lijepo surađuje. Nakon skidanja maske s lica, stavljam ovu vodicu na tufere te ih stavim na lice par sekundi. Na licu se osjeća lagano peckanje što mi daje do znanja da se nešto dešava. Nakon korištenja par mjeseci, mogu reći da ne radi velika čuda, no koristeći ovu vodicu nemam puno problema sa miteserima na području T zone.



CATRICE PRIME AND FINE PORE PRIMER

Iako baš i nije skincare proizvod, ovaj primer mi je jako pomogao pri nanošenju pudera. Puder mi savršeno sjedne na kožu i ne izražava pore. Koža mi vrlo lijepo izgleda te se nije u nijednom slučaju pogoršala koristeći ovaj primer. Puder vrlo dugo stoji te izgleda jako prirodno a razlika bez primera i s ovim primerom je vrlo očita. Iako piše da daje matt izgled, meni je više dewy, što ga čini još boljim :)  Primer koji mi je promijenio izgled u potpunosti, iskreno preporučam.


Također,nastojim ovaj sadržaj prenijeti i na novu fejs stranicu. Molim vas da odvojite vremena i stisnete "sviđa mi se" ------>  Makeup Corner

Uživajte.




You Might Also Like

2 komentari

  1. Imam primer, i Avon masku.kremu za lice imam iz te linije al drukciji miris.. mislim da je od ruze.
    Za masku i primer se slazem s tobom. Meni su super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :) Menu su ta maska i primer jedni od najboljih proizvoda koje sam probala

      Izbriši