Real Techniques Expert Face Brush












Danas vam donosim kist koji je u potpunosti uklonio beauty blendere,spuzvice,bockalice, i ostale kistove sa moje dnevne rutine.




Kist sam kupila na Pink pandi te ga možete dobiti za 114,99 kn. Sama drška kista je jako kvalitetna, čvrsta te jako pogodna za korištenje. Duljina cijelog kista je 15 cm, duljina dlačica 2 cm, a širina svih dlačica je 3 cm. Mnogima se ta širina čini mala jer pokriva malu površinu lica, no mislim da je to pozitivna stvar jer bolje pokrije tu površinu i pomogne pri prijanjanju pudera na kožu.



Dlačice ovog kista su jako guste što ga čini savršenim za puder. Mekane i savitljive ali opet dovoljno čvrste i izrazitoo mekane. Ni u jednom trenutku nisu izazvale iritaciju, ili osjećaj grubosti na koži. Pri pranju je dovoljno okrenuti kist prema dolje te pustiti da voda teče dužinom dlačica. Mlakom vodom i kružnim pokretima isprati ono što je potrebno. Imam ga negdje 3-4 mjeseca i nijedna dlačica nije ispala.



Ovaj kist savršeno odrađuje svoj posao. Imala sam par situacija gdje su mi kistovi izazvali nestanak pudera na koži, malo prekrivanje te crte od grubih dlačica. Ovaj kist zbog svoje gustoće, puder čini  drugom kožom na licu. Odmah prvog puta kada sam stavila puder sa ovim kistom primjetila sam ogromnu razliku,prekrivanje je bilo jače te mi je puder jako lijepo stajao na licu.

Puder povučen jednim pokretom kista


Dizajnerice Rt kistova naglasile su da je ovaj kist najbolje koristiti kružnim pokretima, ili povlačenjem od unutarnje strane lica prema vanjskoj. Osobno puder nanosim tako da ga utapkavam kistom u kožu, no sve 3 mogućnosti donose isti rezultat, tako da je sve do osobe. Puder uravnoteženo sjedne na sve površine na licu te nema mjesta na kojem ovaj kist napravi propust. Lice izgleda prirodno te sam puder ne izgleda teško na licu.

Puder nanešen kistom


Općenito su svi RT kistovi namjenjeni za više stvari. Stoga s ovim kistom možete nanijeti tekući puder, puder u kamenu te bronzer. S puderom u kamenu također jako dobro surađuje, samo što je bolje tada kist pritisnuti uz kožu jer je sam obujam kista mali, stoga da idete preko cijelog lica sa ovim kistom. puder u kamenu se neće dobro raspodijeliti. Sve u svemu kist je fantastičan i koristim ga svakodnevno za nanošenje pudera, savjetujem vam da ga obavezno isprobate i podijelite svoja mišljenja.


Uživajte!



You Might Also Like

0 komentari