Elizabeth Arden finish mousse puder u pjeni




Prvi puder u pjeni na svijetu












Drage moje, donosim vam potpuno novi proizvod na tržištu za kojeg vjerojatno većina nije čula. Potpuno je drugačiji nego ostali po svom sastavu i izgledu.

Ovaj puder dolazi u čvrstoj zlatnoj bočici, s kojom ćete bez problema uspješno rukovati, a proizvod izlazi kroz pumpicu koja je sasvim lagana za stisnuti, no opet možete savršeno odrediti koja količina proizvoda vam treba. Puder dolazi od 50 ml, te je cijena na službenoj stranici  £26.00 tj. 225kn.


Prije korištenja pudera,potrebno je dobro promućkati inače će kroz pumpicu izaći bijela tekućina za koju pretpostavljam da je krema/hidratantni proizvod koji su inače sastav većine pudera ako ne i svih.
Prilikom stiskanja pumpice izaći će pjena koja će se držati na vašoj ruci/koži te biti puna mjehurića,koji će svake sekunde puckati. Naravno ništa ne boli, niti pecka, samo je dosta neuobičajeno.



Prilikom razmazivanja, pod prstima možete osjetiti mjehuriće koji se stapaju s kožom i sama tekstura puder je jako razmaziva i doslovno kao da klizi pod prstima. Prva stvar koju sam primjetila je da je oksidirao na koži, no odlučila sam zanemariti pa isprobati. Jako se lijepo stopio sa kožom,stoga sam očekivala isti učinak i na licu.


Pošto mi se na ruci sve činilo u redu očekivala sam tako i na licu. Prilikom stavljanja pudera još uvijek se osjeti pucketanje mjehurića, i miris koji je jako ugodan. 


Jednu stranu razmazivala sam RT Expert face kistom, a drugu sa beauty blenderom. Rt kist je ravnomjerno raširio proizvod po licu dok je beauty blender upijao te se trebalo koristiti puno više proizvoda nego sa kistom. Beauty blender je također uklonio i tu malu pokrivnu moć koju ovaj puder ima, tako da je vrlo bitno ovaj puder nanijeti kistom. Pokrivna moć je kako rekoh  mala, inače ni sama ne koristim high coverage pudere, no ovo je bilo vidljivo malo nasprem svakodnevnog pudera.💆😌

 Lice bez pudera
Nakon tog pudera još uvijek se vidi blaga diskoloracija, no o samom proizvodu na službenoj stranici piše da je mala pokrivna moć te za one koji vole manje. S tim se u potpunosti slažem, puder prekrije no možda ne dosta s obzirom da je puder načinjen da sakrije ono što nam se ne sviđa :)
Na koži je izrazito lagan, prirodan, malo se sjaji no to se da srediti sa puderom u prahu/kamenu. Tek nakon par sati nošena puder počne popuštati se sjaj probija naprijed, sve ostalo je u redu.
Ima 8 nijansi ovog pudera, uzela sam 02 natural no oksidira na koži, stoga čuvam ovaj puder za ljeto.


Uživajte.




You Might Also Like

0 komentari