Rimmel Lasting Finish 25hr puder


















Pozdrav!
Danas vam pišem o puderu za kojeg ste zasigurno već čule. Puder je trenutno moj najbolji puder kojeg sam ikada imala,tako da ću vas pokušati na najbolji način upoznati s njim.

Količina: 30ml
Cijena: 79,90 kn
Nijanse: 5 nijansi, rozi i žuti podton

Ovaj puder dolazi u staklenoj bočici te sadrži pumpicu kroz koju proizvod izlazi. Način razmazivanja je potpuno po vašem izboru, sama tekstura ovog pudera je lagano kremasta i može se blendati na sve načine. S obzirom na omjer cijene i dobivenog sa ovim puderom nikako nećete pogriješiti. Puder je poboljšana verzija prošlog te sadrži SPF 20 , zato dajem savjet da izbjegavate slikanje sa blicom.
Moja nijansa je 103 True Ivory



S obzirom da je ovo drogerijski brand, bez problema se može mjeriti sa high end puderima. Sve karakteristike ovog pudera pružaju ono najbolje, od prekrivenosti do postojanosti.
Na koži ovaj puder surađuje savršeno, ne isušuje dijelove lice te ih ne naglašava. Bez problema se stopi sa licem te ga perfektno uravnoteži. Iako je prekrivenost od srednje prema visokoj, te je puder blago kremast, svejedno nije težak na koži .


Moja koža je mješovita,što znači da se tu i tamo zamasti na T zoni, a ovaj puder se od svih kojih sam isprobala pokazao najbolji. Ne masti se ali niti isušuje određene dijelove kože. Pokrije sve nepravilnosti, prištiće, pjegice i ožiljke. Sam puder pruža dewy finish te se malo sjaji na koži, no to nije problem jer savršeno surađuje sa puderima u prahu i kamenu. 

Prva slika: bez pudera
Druga: 1 sloj pudera


Puder je namjenjen za sve tipove kože, pošto se na mješovitoj malo probije sjaj može se setirati sa puderom u kamenu. Na taj način puder izdrži 8 sati bez problema. Na žalost ne mogu sa sigurnošću reći da puder traje 25h, no najduže što sam ga nosila bilo je 14 sati i nije se pomaknuo s lica :)
Ima taj lagani miris jabuke, ne prejak, zbog kojeg sam se još više zaljubila u ovaj puder.

Sa prijašnjim puderima imala sam raznih problema, poput probijanja sjaja, ljuštenja pudera, nestajanja, naglašavanja suhih dijelova, dok kod ovog nije prisutan nijedan. Ovo je prvi Rimmelov puder koji sam koristila i koji me zapravo uveo u brand Rimmel.

Koristim njihovu paletu,maskaru,puder u kamenu i ruž ,te vama koji još niste pružili priliku ovom brandu od srca vam savjetujem da ga isprobate. Pružaju savršen omjer cijene i kvalitete gdje svatko može pronaći nešto za sebe.

Uživajte.




You Might Also Like

3 komentari

  1. Obožavam Rimmel proizvode, pogotovo Match Perfection puder. Ovog još nisam imala prilike isprobati, no čula sam sve najbolje o njemu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slažem, svi Rimmelovi proizvodi su čudoo. A ovaj puder mi je poboljšao općenito izgled makeup-a, moraš ga isprobati :)

      Izbriši
  2. Puder je zakon kao i ostali rimel proizvodi

    OdgovoriIzbriši