Maybelline FIT Me Matte + Poreless puder recenzija









Danas vam pišem o novom proizvodu koji je stigao prije negdje mjesec dana kod nas. Riječ je o
Maybelline FIT Me puderu, za kojeg ste vjerojatno čule. Ovaj puder je dosta poznat u Americi no u staklenoj ambalaži,dok je u Europi većinom u tubici poput ove.


Puder dođe u ambalaži od 30ml te je 54,50 kn. Kao i kod većine pudera kod nas, dostupno je 6  nijansi kod kojih je velika razlika između nijanse 110 (najsvjetlija,moja nijansa) i nijanse 115.

Nijansa 110
Puder dolazi u normalnoj mekanoj tubici i proizvod izlazi kroz pumpicu. Ono što mi se činilo jako čudno kod ove ambalaže je to što kao i svaki put kako bi utvrdila količinu proizvoda, krenem stiskati proizvod skroz pri vrhu ambalaže, kako bi vidjela da li količina pudera ide skroz od vrha do pumpice. Proizvod je krenuo izlaziti tek na sredini ambalaže i to s poprilično jakim stiskom. Ono što želim naglasiti je, mislim da se dobije puno manje proizvoda nego što piše.



Sama tekstura pudera je vrlo rijetka, što smatram da je vrlo bitno za prirodni izgled koji ovaj puder obećava. Puder je namijenjen za normalnu,mješovitu i masnu kožu,a s tom teorijom se ne slažem u potpunosti. Moja mješovita koža dobro se složila s ovim puderom, jedina stvar koja mi smeta je ta što je malo naglasio suhe dijelove na licu (kojih kod mene nema baš puno), no to se da riješiti sa pojačanom hidratacijom, te zbog toga mislim da ovaj puder neće u potpunosti pasati svim tipovima kože.


Ovo je jedini puder, koji mi je u potpunosti prekrio pore! Mislim da je to jedan od najvećih problema koji me mučio na mojoj koži, nemam baš prištavu ni crvenu kožu,no proširene pore da. Ovaj puder ih je zamaglio da više ni sama ne znam gdje su. Jako se lijepo blenda sa bilo kojim kistom i beuty blenderom, te drži više od 5 sati.




Puder je srednje pokrivenosti, i stvarno daje odličan primjer kako puder koji teži prirodnom izgledu treba biti (s obzirom na suhe dijelove koje ponekad istakne ako nema dovoljno hidratacije)
Pokrije potrebno, crvenilo i pokoju točkicu na licu, no ostaje savršeno prirodan na koži.
Jako sam se iznenadila jer na koži daje 'blur' efekt koji mi se jako svidio. Ništa cakey i pretjerano, jednostavno prekrivanje sa savršenim rezulatom.

Također,nastojim ovaj sadržaj prenijeti i na novu fejs stranicu. Molim vas da odvojite vremena i stisnete "sviđa mi se" ------>  Makeup Corner
Uživajte.

You Might Also Like

0 komentari