Catrice HD liquid coverage puder

                                                                                                                                                     


Catrice puder





Prije par mjeseci čula sam o nekom novom puderu koji je izrazito dobar. Saznala sam da je to novi Catrice puder te sam brzo pošla u Dm poslovnicu i kupila ga.



Potpuno me iznenadilo to što puder sadrži kapaljku te se tako može nanositi. Toliko mi se svidio ovaj način nanošenja da sam poželjela da ga i ostali puderi imaju. Puder možete kupiti po cijeni od 55kn za 30 ml.  Te je moja nijansa 020


Ambalaža je rađena o debljeg stakla, i izrazito je čvrsta, no nisam sigurna da li bi preživio pad sa nekog višeg mjesta, stoga pripazite. Kako kapaljka dolazi s tom ambalažom,  puder pri zatvaranju izlazi iz ambalaže, što mi se nikad nije dešavalo, te ne mogu pojmiti zašto.

Na ambalaži ukratko piše da je tekstura ovog pudera izrazito lagana te da ima osjećaj kao druga koža. Također zadržava potpunu prekrivenost bez osjećaja maske na licu i kožu čini ujednačenom.
Eh sad, složila bih se potpuno sa ovom tvrdnjom, no stvar je u tome što imam problematičnu kožu,pa ovakav puder mi stvara sitne komplikacije. Ostatak lica mi je suho no T zona se izrazito masti, a ovaj puder se nakupi,nekada čak i nestane a zona je uvijek masna (znam,komplicirano), no uspjela sam pronaći kremu koja ga drži na mjestu. 


Sam po sebi, puder jako lijepo pokriva te stvarno ujednačava kožu i ne čini se teškom. Stoji par sati bez pomaka i stvarno mi se sviđa njegov općeniti izgled na koži. Od ostalih cura sam čula dojmove da im je puder jako suh, što sam na neke trenutke pomislila i ja, stoga sve ovisi o tome kako ćete hidratizirati područje koje vam izgleda suho.

Na prvoj slici nemam nikakvih preparata, dok sam na drugoj nanijela jedan sloj pudera koristeći RT Expert face brush.  Koža je potpuno izjednačena,prekrila je dovoljno, te se može nadograditi.
No bez obzira na sitne komplikacije, našla sam kremu koja ga drži na mjestu, o kojoj sam pisala prije par dana (Balea teint Perfektion) što ga čini puderom koji mi je na 2. mjestu najboljih pudera za sada.

Uživajte.



You Might Also Like

0 komentari