Elizabeth Arden Ceramide Plump Perfect puder


Drage moje, danas vam govorim o novom puderu. Koji me u roku 5 minuta srušio s nogu, počevši od pakiranja do prekrivanja i dugotrajnosti.




Riječ je o još jednom Elizabeth Arden puderu koji dolazi u ambalaži od 30ml te cijenom na službenoj stranici $43 tj. 290 kn.
Brend Elizabeth Arden je poznat po svojim puderima koji su uvijek drugačiji za razliku od standardnih pudera koje danas nalazimo na tržištu.
Puder dolazi u neuobičajenoj ambalaži s poklopcem i "čepom" koji se mora otvoriti.

Tekstura ovog pudera me jako iznenadila. Puder je potpuno iste teksture kao bilo koja krema. Pisala sam također o Rimmel 25hrs puderu koji je također kremast, no ovaj je izrazito kremast, kao da stavljate Nivea kremu na lice. No to i je ono što su zamislili u EA, puder koji je vrlo hidratizirajući i dobar prijatelj koži. Razmazivanje ovog pudera je vrlo jednostavno, s obzirom na teksturu očekivalo bi se 'cakey' izgled i težina na licu, no to ovdje nije slučaj.


Dosta sam čitala o ovom puderu i mogu reći da obećavaju velike stvari. Podizanje izgleda kože, hidratizira, sadrži anti-aging formulu, 96 % poboljšanja na koži, smanjivanje pora,te mnoge druge stvari. Stvarajući ovaj puder, usredotočili su se na njegu kože te puder poboljšali na sve moguće načine.
Stavljajući puder na kožu, mogu reći da se vrlo lijepo razmazuje, jednu stranu sam stavljala RT Expert face kistom, a drugu s beauty blenderom. Oba dvoje strane su izgledale jednako i uravnoteženo.

Lice bez pudera
Nakon razmazivanja, kroz puder mi je probijao sjaj,no to se većinom dešava s kremastim puderima na mojoj koži. Mogu reći da puder ima vrlo jaku pokrivnu moć, i malo proizvoda je dovoljno kako bi pokrili velik dio lica. Pošto je proizvod kremast očekivala sam visoku pokrivnu moć, no ne ovoliku. Puder lice čini vrlo 'photoshopirano' i ne vidi se nijedna crta na licu. Neki će to smatrati dobrom stvari, neki ne. No zadnjih dana što se tiče pudera, u fazi sam što prirodnije to bolje, stoga bi ovaj puder svrstala savršenim za noćne izlaske, svadbe i razne svečanosti.

Lice s puderom

U potpunosti mi je prekrio pore, kao da ne postoje. Smatram da je ovo vrlo savršen proizvod za one koji žele u potpunosti prekriti svoje nepravilnosti i ne smeta jak puder na koži. Iako se puder lijepo stopi s kožom, zbog svoje jake pokrivne moći koža izgleda neprirodno, nema nikakve točkice na licu niti ikakve male nepravilnosti. Kao što rekoh, nije cakey, no također ne izgleda potpuno prirodno. Puder sam nosila 8 sati i vrlo dobro je držao, nije prosijavao niti nestao s lica. Sam proizvod je ono za čim većina žena teže, prekrasna prekrivenosti i izgled kao iz časopisa, no mala mana ovog pudera je upravo ta prekrivenost koja kožu čini kao umjetnom, što nekim ljudima ne paše.
 Možda je do moje kože, no ako tražite puder koji bi u potpunosti prekrivao vaše nepravilnosti i ne smeta vam velika pokrivna moć, ovo je vaš odgovor.

Također,nastojim ovaj sadržaj prenijeti i na novu fejs stranicu. Molim vas da odvojite vremena i stisnete "sviđa mi se" ------>  Makeup Corner

Uživajte!

You Might Also Like

0 komentari