BAKING vs. Catrice Nude Illusion loose powder


Pozdrav. Danas vam donosim kratak post o puderu u prahu kojeg sam kupila isključivo zbog pojma 'baking'.



Baking je jedna od metoda šminkanja. I prije se prakticirala no tek je nedavno doživjela svoj vrhunac. Velika popularnost ove metode je zapravo započela prije godinu dvije kada je vizažist Mario Dedivanović pokazao ovu metodu na Kim Kardashian. Zbog nje kao jedne od velikih 'ikona' u zadnje vrijeme, mnoge su žene krenule s prakticiranjem ove metode.


Baking metoda je proces na licu gdje se velike količine pudera u prahu stavljaju na područje lica koje želimo posvijetliti i učiniti malo izraženijim nego inače. Puder se u većini slučajeva stavlja beauty blenderom i  na licu ostaje 5-10 minuta, te se stapa s toplinom naše kože. (Od toga dolazi pojam 'baking') I nakon toga, mekanim kistom (za bronzer,puder u prahu, rumenilo) lagano skinemo ostatak praha.

Ovaj Catrice puder dolazi u ambalaži od 30g i na oko se čini kako ima vrlo malo proizvoda. Ovaj proizvod mi traje već 2 mjeseca iako ga koristim u velikim količinama kada dođe do baking-a.
Puder je kao i svaki puder u prahu sitno mljeven te je teži na licu za razliku od pudera u kamenu.
Za općenito setiranje je savršen i vrlo dobro drži šminku na mjestu, a možete ga kupiti za 30-tak kuna.


U to vrijeme, na baking sam gledala kao metodu koja će mi pomoći u posvjetljivanju određenih područja lica i metodu koja će mi zaustaviti korektor od uvlačenja u linije tj. općenito pojam 'creasing'.
Puder vrlo dobro drži korektor na licu i s tim je prestalo moje mučenje s korektorima. Kao i korektor, puder drži vrlo dobro i bez ikakvog micanja narednih par sati.

Koristeći ga kao baking metodu, jako lijepo posvijetli lice i služi kao suptilan 'highlight' određenih područja. Područje ispod očiju je znatno svjetlije i izrazito matirano, a područje ispod jagodičnih kosti izraženo.


Prije korištenja ovog pudera na okoloočnom području, bitno je dobro hidratizirati to područje zbog velike težine i količine ovog praha. Inače bi došlo do izrazito suhog osjećaja na koži.
Ovu metodu koristim samo za posebne događaje gdje mi je potreban jači i dugotrajniji makeup, te savršen izgled kože.

Uživajte!

Također,nastojim ovaj sadržaj prenijeti i na novu fejs stranicu. Molim vas da odvojite vremena i stisnete "sviđa mi se" ------>  Makeup Corner 

HVALA ❤
 






You Might Also Like

0 komentari