Avon True Color Quad paleta














Pozdrav!  
Danas vam donosim Avon Quad paletu,koja je samo jedna od njih 13. U katalogu možete naći razne kombinacije boja i nijansi te sam sigurna da će svatko naći sebi potrebnu.



Bila sam skeptična u vezi ovih paleta. Naručivala sam puno stvari iz Avona te su me neke razočarale, stoga sam odustala od ovih paleta zbog mišljenja da nije dovoljno dobra ili pigmentirana. Sve dok nisam dobila Avon Mocha Latte paletu za rođendan.


Sjenila se nalaze u jako čvrstoj i solidnoj ambalaži, te dolazi sa ogledalcem koji je super za djevojke koje su na putu ili jednostavno nisu stigle zbog nedostatka vremena. Uz sjenila također dolazi mali aplikator kojeg na žalost nemam na slici jer sam ga dala. 👀.








Na sjenilima su označeni brojevi te možete po tim brojevima nanositi sjenila na oči i postići željeni izgled. Sjenila su izrazito pigmentirana što iskreno nisam očekivala od ovih paletica.
Savršeni su za smokey eyes, te su 2 i 3 nijansa izrazito pogodne za prijelaze.



Nijanse su od svjetlije prema tamnijem stoga su super za blendanje, prijelaze te takoder intenzivan makeup. Negativna strana ove palete je to što se sjenila truse pri dodirom kista u nijansu, te pri nanošenju na kapke, Primjetila sam poslije nošenja par sati, na kapcima mi se stvore crne crtice, kao da su se sjenila osušila i skupila u naborima na kapcima. Pretpostavljam da je to zbog toga što ne koristim bazu za sjenila, no sve u svemu 4/5.

Uzivajte!



You Might Also Like

0 komentari