Avon calming effects mattifying puder


Avon tekuća podloga                                          







Pozdrav. Danas vam donosim još jedan Avonov proizvod koji je ostavio ni dobar ali ni loš dojam.Radi se o Avonovom puderu koji dolazi u 5 nijansi.



Nijansa Ivory

Možete ga dobiti preko Avonovog kataloga po cijeni od 45kn koja tu i tamo zna varirati. Puder dolazi u staklenoj bočici od 30 ml sa normalnom pumpicom, te ne mogu reći ništa loše za ovu ambalažu.



Tekstura ovog pudera je kremasta, no opet lagana. Pošto nemam većih nedostataka na licu, prekrivanje ovog pudera je slabo ali nadogradivo te nemam loše mišljenje o njemu, no smatram da neće prekriti neke veće nedostatke. Moja koža je mješovita, što se nije pokazalo dobro u kombinaciji sa ovim puderom. Pokazati ću vam izgled pudera nanošenim beauty blenderom i Real Techniques kistom.

                                                           

Na prvoj slici je lice bez pudera i ikakvih krema. Na drugoj slici puder je nanošen beuty blenderom. Jedinu stvar što je učinio mojoj koži je ta da sam dobila malo boje i da prekrio sitne stvarčice. Na drugoj slici nanijela sam drugi sloj i koristila RT kist. Prilikom nanošenja drugog sloja, koža se jako sjaji, ne samo na T zoni nego po cijelom licu,a prekrivanje je malo jače nego u prethodnoj situaciji.Preko toga stavila sam transparentni Rimmelov puder u kamenu što ga je na neki način smirilo.

Negativna stvar ovog pudera je to što se nakon 4-5 sati nošenja, užasno zamasti na T zoni pogotovo oko nosa, te se stvore nakupine pudera i kao da se koža ljušti. Što me odbilo od ovog pudera istog trena. Ta situacija krenula se dešavati nakon mjesec dana nošenja pudera, zato sam i u početku posta napomenula da ne surađuje sa mojom kožom.  Pozitivna stvar je ta što se puder sam na neki način matira kada je nanešen jedan sloj, te je jako lagan na koži,no već kod drugog sloja vidljivo se sjaji.

Uživajte.



You Might Also Like

0 komentari