Catrice allround concealer pallette


Catrice concealer palette
                                                                             






Pozdrav. Danas pišem o proizvodu kojeg sam kupila davno, te sam ga nakon jednog korištenja potpuno prekrižila sa svoje liste. Pokušala sam ga na 100 načina potaknuti da barem malo sjedne na moju kožu, no uzalud.




Radi se o Catrice allround concealer paleti. Dolazi u pakiranju od 6g, te ga možete dobiti za negdje 28,09 kn. Pakiranje je čvrsto, nema nikakvih mana i ne dolazi nikakav aplikator uz to.

Catrice je ovaj proizvod htio prikazati kao savršenu opciju koja će vam pomoći pri nepravilnostima, pogotovo na putu ili ako ste u žurbi. Eh sad...ne vjerujem da se savršeno našminkati može u 5 minuta samo natrljati pa šta kasnije bude.



Znači u paleti se kao što vidite nalazi 5 boja. Zelena boja namjenjena je neutraliziranju crvenila, crvenkasta za podočnjake, dok su ostale nijanse za prekrivanje nepravilnosti.



Nijanse su kremaste, jako velika stvar je ta što sve te nijanse na mjestu poput ruke izgledaju stvarno lijepo,razmazivo i lagano,dok na licu se užasne! Bež nijanse čak i prekriju nešto, no stvar je koliko god krema stavim prije, korektori se uvuku u pore, izraze ih i sveukupno izgleda izrazito cakey.



Prekrivanje je dobro, smatram da je tako jer je tekstura kremasta, no smatram da mi jednostavno ne paše jer imam mješovitu kožu,veće podočnjake i pore. Zelena nijansa prekriva crvenilo tako da se prilikom utapkavanja pretvara u sivkastu boju i stvarno neutralizira crvenilo, to je jedan plus. Drugi plus je zadnja nasvjetlija nijansa koja dobro prekriva i jedina je boja koja meni tu može pomoći, no naravno tekstura mi nikako ne paše za lice.

Kako zelena nijansa reagira na crvenilo


Treću nijansu nisam mogla ni koristiti, pretamna mi je za prekrivanje ali opet jako teško za razmazivanje ako ju poželim za konturiranje. Crvena nijansa mi je samo napravila rusvaj na licu. Namijenjena je podočnjacima, kada se razmaže na podočnjake, utapka se kako bi se što bolje stopilo s kožom i sa korektorom koji dolazi. Što apsolutno ništa ne pomaže, nakon nanošenja korektora preko crvene boje, boja se samo raširi po cijelom lici i postane roskasta. UŽAS!

Catrice ima jako dobar asortiman i stvarno odlične stvari za koje ne mogu nabrojati niti jednu manu. No ovo me u potpunosti razočaralo. Naglašava mane i ne radi ništa kako treba.
Naravno čitala sam ostale recenzije i mišljenja su podijeljena, stoga ako imate izrazitu želju probati ovaj proizvod, isprobajte. Ja sam u potpunosti pogriješila odabirući ovaj proizvod za svoju kožu.

Uživajte :)



<a href="https://www.bloglovin.com/blog/18502029/?claim=ymcr8hc77nf">Follow my blog with Bloglovin</a>

You Might Also Like

0 komentari