Balea okoloočna krema

                                                                                             

Balea okoloočna krema 





Pozdrav!
Mislim da su se većina cura koje koriste šminku našle u problemu kao ja. Prije par mjeseci došla sam do faze kada nikako nisam mogla održati korektor na mjestu, užasno bi se uvlačio u pore i crtice kod očiju, a da ne govorim o isušivanju i doslovnom nestajanju s lica. 
Otišla sam u Dm poslovnicu i za oko mi je zapala Balea krema za okoloočno područje, te mi je palo na pamet zašto ne?


Krema dolazi u plastičnom pakiranju, tipičnom za Balea proizvode (ništa negativno), po cijeni 20kn za 15 ml. Pogodna je za sve tipove kože, i one koji nose leće. Krema nije samo za dobru postojanost korektora, nego za hidratiziranje područja oko očiju (podočnjaka) što je vrlo bitno pošto je koža kod očiju jako tanka i potrebna joj je posebna njega.




Ambalaža dolazi sa posebnim aplikatorom koji vam užasno pomaže pri nanošenju proizvoda, Dovoljne su 2-4 točkice te lagano razmazivanje po koži. Krema je bijele boje,bez mirisa,gusta ali se užasno lako razmazuje, i prilikom prvog nanosa vidi se da odlično hidratizira. Upravo to znači da se s ovom kremom može pretjerati,malo više prozvoda  i nećete moći dobro razmazati.



Sa šminkom ova krema surađuje izvrsno, dovoljno je sačekati par minuta staviti korektor i sve završiti s puderom u kamenu ili prahu. Također bitna stvar kod nanošenja pudera u kamenu preko korektora, je to da na korektor pokušate staviti što manje pudera u kamenu jer će veća količina pudera izazvati uvlačenje u pore i stvaranje linija, čemu ni ova krema ne može pomoći.
No s normalnom količinom pudera u kamenu, ova krema ne miče korektor više od 8 sati sa lica, te ne stvara nikakve nepoželjne linije. 

Uživajte.

You Might Also Like

1 komentari

  1. Bok. Zanima me imaš li koji prijedlog za puder u kamenu za područje oko očiju? Ja trenutno koristim Catrice Prime and Fine mattifying powder, ali vidim da mi jako isušuje područje oko očiju i uvlači se u pore.. Pa ako imaš kakav prijedlog, molim te pomozi! :D

    OdgovoriIzbriši