Terra Naturi bockalica

 

                                       

Bockalica

Pozdrav. Danas ću vam pričati o proizvodu koji mi je puno pomogao kod moje dnevne rutine.Radi se o Terra naturi bockalici. Terra Naturi je  prirodni brend koji nije uopće loš te je jako povoljan. Bila sam u potrazi za nekom bockalicom kako bi ju testirala s novim puderom, a ova se činila najpovoljnija.



Drška ove četkice napravljena je od drveta i aluminija te se sužava prema kraju. Jako je čvrsta i pogodna za korištenje, nije ni prevelika a ni premala.Dužina je 10 cm,a promjer vlakna 3,5 cm. Vlakna ovog kista su dosta čvrsta ali opet i ugodna. Dovoljno čvrsta da potisnu i veliku količinu proizvoda u kožu, ali i ugodna za lice.Sintetičke dlačice su dovoljno zbijene tako da vam ni mrvica proizvoda ne može promaknuti, no s dovoljno pritiska su savitljive. Mislim da je tu jedina mana što su dlačice malo duže, meni osobno ne smeta, no nekada zna biti problem ako dlačice nisu dovoljno čvrste kako bi izdržale pritisak. No to ovdje nije slučaj.


Bockalica  košta 20-25kn, iskreno ne sjećam se točno. Kupljena je u Mulleru,dok je u Dm-u ne možete naći. (Bar u onima koje sam obilazila).Kist koristim na način tako da bockam, kao što je predviđeno, jer kružnim pokretima i samo razmazivanjem nećete ništa postići. S obzirom na proizvod kojeg bockalica mora utapkati, stvar je da joj se nijedan proizvod neće učiniti kao prijetnja. Od tekućih proizvoda do kremastih pudera. Sam obujam dlačica je dovoljno velik da bez problema u 5 minuta i manje budete gotovi sa nanošenjem pudera.
Tekući Rimmelov puder
(korišten drugi efekt na fotiću zbog zooma)
Puder nanešen bockalicom










Na ruku sam nanijela Rimmelov lasting finish 25hrs puder  i bockanjem ga raznijela po ruci. Efekt/boja slike je drugačiji zbog zooma, no vidi se krajnji rezultat. Kao i na ruci bockalica dubinski probije u kožu što kao rezultat izgleda potpuno prirodno. I kod nadogradnje bilo kojeg pudera, ne dešava se da kist 'uklanja' slojeve i stvara mrlje po licu nego bez problema lijepo sjeda i stopi se s kožom.

Iskreno preporučam ovaj kist, ako ste ga isprobali kakvi su Vam dojmovi?

Uživajte.

You Might Also Like

0 komentari