Makeup Revolution paleta korektora (Light)

(Slika s interneta)




Mur paleta korektora






Drage moje, danas vam donosim proizvod kojem sam se toliko veselila i očekivala dosta od njega. No na kraju sam ostala razočarana. (Vlastite slike palete nema jer je korištena)


Ova paleta korektora je sama po sebi prekrasno zamišljena, 8 nijansi korektora u jednoj paleti. Kada sam naručivala ovu paletu razmišljala sam kako neću morati duže vrijeme kupovati korektore te će ova paleta zadovoljiti ono što je potrebno, a evo stoji već par mjeseci u ladici. 

Paleta se sastoji od 8 korektora, svaki različite nijanse ali i podtona. Korektori su jako kremasti, što je jedan od razloga zašto ova paleta nije prošla kod mene. Ambalaža je solidna,prekrasna i jako lagana, te veliki plus je ogledalo koje dolazi s paletom. Odličan odabir nijansi u kojem svaka žena može pronaći više njih točno za svoju kožu. Cijena palete je 80 kn preko Pink pande.


Korektori su od bijelog sa rozim podtonom, do skroz tamnog zutog podtona. Svih 8 nijansi su iste teksture, kremasti i gusti. Negativna strana ovog proizvoda je njihova teška tekstura koja mom licu nikako nije sjela, svi teški i gusti proizvodi moje lice čine izrazito 'cakey'. Korektori postaju laganiji pod toplinom prsta, te se lakše razmazuju no svejedno održavaju taj svoj 'težak' izgled na licu. Beauty blender, kistovi za korektor i prsti mi nisu pomogli da dođem na zelenu granu s ovim proizvodom.







Prije razmazivanja





Poslije 









Prekrivanje im također nije neka strana, prekrije u redu čim se stavi na kožu, no razmazivanjem ili nestane, ili se nakupi i izgleda gusto i općenito ružno. Uvuku se u pore, izraze bore na podočnjacima i stvaraju linije ispod očiju a nekada čak i nestanu s kože. Pokušala sam ih kontrolirati puderom u kamenu, prahu i sprejom ali uzalud. Nijanse i sami izgled palete je savršen, no korektori ne odrađuju dobro svoj posao.  Na mojoj mješovitoj koži, sjaji se i izgleda neprirodno, a nadodavanjem bilo kakvih proizvoda preko tih korektora samo pogorša situaciju.


Isprobala sam milijun načina kako ovu paletu učiniti korisnom, no svejedno mi je ostalo dosta korektora koji sada stoji kod kuće i skuplja prašinu. Proizvod su odlično osmislili, no sama formula korektora trebala bi se poboljšati, barem učiniti laganom, jer su općenito kremasti korektori jako teška formula za većinu cura.


Uživajte.

You Might Also Like

0 komentari