Essence sun club bronzer




Essence bronzer 


Danas vam donosim jedan od proizvoda kojeg sam koristila prije (U početku)

Prvi bronzer koji sam ikada kupila,zato smatram da je jako dobar da početnike, i za one koji ne vole izrazito jak makeup.



Dolazi u jako čvrstoj ambalaži od 15g, u dm poslovnicama za 30kn. Nešto što me jako iznenadilo je da je ambalaža izrazio čvrsta,stabilna i čak debela. Imam ovaj bronzer jako dugo i znao mi je ispasti par puta (znam,trebam paziti), ali svejedno ambalaža i ono unutra nisu bili ni blizu da napuknu.


Znači ovaj puder je za svijetlu kožu,kao moja, na dodir je barsunast te ima jako lijep miris,poput nivea keme. Ono sto je bitno kod ovog bronzera je to sto ga nisam mogla nanijeti u jednom nanosu,nego sam morala kist protrljati 2-3 puta.


Koristila sam Jessup kistove sa ebaya (kopija-budem pisala i o njima kasnije),važno je da koristite kist sa tvrđim dlačicama jer nećete moći nanijeti ravnomjerno, kist sa mekim dlačicama neće moći pokupiti dovoljno proizvoda. Malo se rasipa pri tapkanju četkice u bronzer no inače ne bi mogli dobiti željeni pigment.


Koža prije bronzera                                         Nakon 3 nanosa
                                      
Znači po meni je ovaj bronzer za one koji ne vole težak i izrazito vidljiv makeup, lagano naglasi kosti lica te jako jako lijepo stoji na licu. Vrlo je pogodan za "every day makeup" ili "no makeup makeup"

Više ga toliko često ne koristim, ali ako sam za blagi makeup taj dan, prvi je na mojoj listi.

Uzivajte :)

You Might Also Like

0 komentari