diy

Balea dnevna krema s maslinovim uljem

Prvi post


 Balea dnevna krema

Pozdrav! Nova sam na blogu i donositi ću vam tutoriale i recenzije svakakvih proizvoda (Balea,MAC,Maybelline,Real Techniques,Anastasia Beverly Hills,Catrice,AVON,Essence,Bourjois Paris,Rimmel,Max factor, Wet n Wild,Garnier itd.)koje koristim na sebi i drugima.




Prvi proizvod s kojim vas jednostavno moram upoznati je Balea dnevna krema sa maslinovim uljem. Dolazi u ambalaži od 50 ml, te se jako lako koristi. Upravo je savrsen omjer kvalitete i ulozenog novca,negdje 25kn. 






Sama tekstura kreme je gusta no opet svilenkasta i lagana,jako malo proizvoda je dosta za veći dio lica. Sama imam mjesovitu kozu koja se ponekad zasjaji na T zoni. No ova krema je čudo, mislim da nije 100 postotno odlična za masnu kožu jer je krema sama po sebi masnjikava. 




Iskreno, ova krema me toliko oduševila da sam je uvela u svoju dnevnu rutinu. Ne samo da lijepo zagladi lice, nego ga na neki način osviježi i posvijetli da je to za nevjerovat. A  tek puder kako sjeda na tu kremu je čudo. 



Nakon dugotrajnog korištenja primjetila sam promjene na licu. Lice mi je jednostavno na pogled bilo čišće i svježije. Još jedna stvar je da sam ovu kremu krenula koristiti kao primer. Puder je bez  problema sjedao na kremu i dugo držao. Mislim da bi ova krema trebala dobivati puno više pažnje nego sada, jednostavno nazivati ovaj proizvod "samo" krema, je uvreda nasprem onoga što stvarno čini. Oduševljena!!

Ocjena: 5/5


You Might Also Like

1 komentari

  1. Imam tu kremu, ali i nocnu istu.
    Koristim ih svaki dan vec mjesec dana.
    Da i vidim neke velike promjene - pa i ne bas.
    Ali nije mi ni nastetila. Sto joj je veliki plus.
    S obzirom na cijenu i mililitrazu- ok je. i kupovat cu te kreme i dalje. (moja koza je normalna i zato volim ovakve kreme koje su namjenjene svim tipovima koze)

    OdgovoriIzbriši