Ricinusovo ulje - njega kože tjekom 2 mjeseca






Pozdrav drage,danas vam pričam o vrlo poznatom Ricinusovom ulju. Bacila sam se na mali eksperiment koji je potrajao 2 mjeseca,te je danas došao dan kada ću vam pokazati rezultate.

Ricinusovo ulje je poznato po svojim mogućnostima poboljšanja kože,noktiju,trepavica,obrva i kose.
Ulje obećava produljenje trepavica, rast obrva, obnovu kose te hidratizaciju i općenito poboljšanje kože.
Odmah vam mogu reći, da sve što pročitate na internetu o djelovanju ovog ulja... je istina.



U ova dva mjeseca koristila sam ricinusovo ulje svaki dan na koži, obrvama i trepavicama.


Trepavice
Za produljenje trepavica, potrebna vam je stara četkica od maskare ili četkica za 'češljanje' obrva. Natopite četkicu u ulje, te povlačite od korijena trepavica do vrha (kao kada stavljate maskaru). Naravno, potrebna je mala količina ulja. S većom količinom samo radite nered.  Koristila sam ovu metodu svaka dva dana već 2 mjeseca. Pouzdano mogu reći da su se trepavice znatno poboljšale i produžile. Nije ogromna razlika, no vidljiva je.

Obrve

Kod obrva sam dobila malo lošiju izvedbu za razliku od trepavica, no razlika se sigurno vidi nego na početku. Kao i kod trepavica, potrebna vam je stara maskara kojom ćete proći kroz obrve. U dva mjeseca, razlika nije ogromna, ne možete očekivati pune obrve poput onih koje viđate po internetu u zadnjih godinu dana. No iako nije ogromna, vidljiva je. Obrve počnu malo brže rasti, i dobiju malo 'puniji' dojam. No realno, to je ono što se i očekuje od ovog ulja. Radi :) 

Koža

Od ove tri mogućnosti koje sam probala, ulje je najbolje surađivalo s kožom. Ublažilo je crvenilo i učinilo lice vrlo čistim. Sveukupno je koža izgledala drugačije, svježije i čišće. Stoga ću vam priložiti i vizualni prikaz.


Iskreno preporučujem ovo ulje, bolje ćete proći s njim nego s raznim preparatima koji su puni svakakvim sastojcima.


Također,nastojim ovaj sadržaj prenijeti i na novu fejs stranicu. Molim vas da odvojite vremena i stisnete "sviđa mi se" ------>  Makeup Corner 





You Might Also Like

6 komentari

  1. Imam ricinusovo ulje, iz ljekarne, nije niciji "brend".. koristim ga na kosi samo. Svaku nedjelju kosu "natopim" uljem od 08h ujutro do 21h navecer. Zadnja 2 mj ..
    Nije da mi je sad kosa narasla ili nesto ali mekana je, nemam ispucanih vrhova..
    A na koji nacin ga koristiš na licu,tj kako?!?
    Umivanje ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nanesem ga na lice tuferima ili gazom i ostavim na licu preko noći i ujutro se umijem. A nekada ga stavim na samo par sati i skinem ga vodom. :)

      Izbriši
    2. E ja cu morati ovo preko dana.
      Nocu ne mogu, pa zamastit cu svu posteljinu, haha
      Hvala za savjete!

      Izbriši
    3. Rucnik na jastuk :)
      Ništa.

      Izbriši
  2. Ja ga koristim već gotovo godinu dana i to za kosu. Stvarno mogu reći da pomaže dosta jer mi je počelo rasti puno mlade kose već nakon 2-3 korištenja i od tada ga stalno imam u upotrebi. Super stvar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se. Obavezna stvarcica u svakodnevnoj rutini :)

      Izbriši