RT Bold Metals brush collection dupes





Drage moje, danas vam pišem o kistovima koje sam naručila s Ebay-a, i u potpunosti se zaljubila u njih.

Radi se o dupe RT kistovima,koji su se pokazali povoljni i izrazito dobri. Dužina drški je 15,5 cm, te su vrlo čvrsto lijepljene stoga nećete imati brige oko raspadanja ili pucanja.


Prvi kist je "Arched Powder Brush"


Same po sebi, dlake na ovom kistu su izrazito mekane, što nije uobičajeno s obzirom da je većina kistova s Ebay-a rađena od sintetičke dlake,koja je nekada gotovo pa plastična. Kist je namijenjen za pudere u prahu i kamenu. Zbog izrazito mekanih dlaka i širine 4.5 cm, puder se ravnomjerno postavi na lice. Kist podigne laganu količinu pudera, no dovoljnu da sve stoji na mjestu.  Ocjena: 5/5

Drugi kist je "Triangle Foundation Brush"


Kod ovog kista dlačice su vrlo grublje nego kod prethodnog. Zbog svoje namjene smatram da bi i trebale biti čvrste, no u ovoj situaciji samo više plastičnije. Koristim ju kako bi stavila puder u kamenu na mjesta koja nisu dostupna kistu gore. Poput matiranja okoloočnog područja. Ovaj kist također je namijenjen za konturu nosa.  Ocjena 4/5

Treći kist je "Tapered Blush Brush"

Ovaj kist ima vrlo mekane dlačice za razliku od kista gore. Namijenjen je za nanošenje rumenila, te mogu reći da ga jako lijepo nanosi na lice. Zbog mekanosti, lagano nanese rumenilo bez previše izraženosti. Također se može koristiti za blendanje konture i bronzera.  Ocjena 5/5

Četvrti kist je "Flat Contuour Brush"


Ovaj kist namijenjen je za konturu. Zbog kraće rezanih dlačica, tvrđe su i stoga mogu vrlo dobro pokupiti kremaste i suhe proizvode. Bez problema možete povući preciznu liniju ispod jagodičnih kosti i konturirati lice. Ocjena 5/5


Peti kist je "Concealer brush"

                                           

Kod ovog kista dlačice su malo tvrđe,no usprkos tome obavlja svoj posao. Namijenjen je za razmazivanje korektora. Ja ga koristim za highlight i također dobro funkcionira. Ocjena 5/5


Šesti kist je "Pointed Crease Brush"


Ovaj kist namijenjen je nanošenju sjenila. Dlačice su vrlo tanke te se s njim može i malo izblendati ako nemate ništa drugo pri ruci. Također se može koristiti kako bi razmazali tuš i napravili smokey efekt.  Ocjena 5/5

Sedmi kist je "Eyeliner Brush"


 Kao i kod svakog ovakvog kista, kratke tvrde dlačice i bez problema nanose tuš. Ocjena 5/5





OPĆENITO:
Ovi kistovi su vrlo povoljni i vrlo dobro odrađuju ono za što su namijenjeni. Mekane dlačice i čvrste drške, a da ne spominjem lijep izgled. Iskreno savjetujem ako naručujete preko Ebay-a, da ubacite ove kistove u svoju košaricu.


Također,nastojim ovaj sadržaj prenijeti i na novu fejs stranicu. Molim vas da odvojite vremena i stisnete "sviđa mi se" ------>  Makeup Corner 

Uživajte.


You Might Also Like

9 komentari

  1. Totalni sam junkie što se makeup kistova tiče, najradije bi ih sve pokupovala :D Ovi mi se čine prilično dobri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom na cijenu ovi kistovi su fantastični! Iskreno savjetujem da ih isprobaš :)

      Izbriši
  2. Stvarno su predivni! :) Kod mene vrijedi pravilo - kistova nikad dosta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja obozavam kistove i moji su s alija, obozavam taj set, jako je mekan, fluffy, ne opadaju dlacice, lako se pere. Jedina zamjerka mi je to sto mi kistovi za oci nisu dovoljno dobri za tu funkciju, ali nasla sam im druge funkcije. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi kistovi su cudo.
      I da malo su pogrijesili s izborom za oci, no sveukupno su odlicni :)

      Izbriši
  4. Im drugi i četvrti kist. Koristim ih za konturiranje. Odlicni su mi. Ali imam u planu naruciti cijeli set.

    OdgovoriIzbriši
  5. Set je stvarno predivan😍 Dugo sam razmisljala o narucivanju cetkica sa ebaya i uvrk sam bila neodlucna.. Post je stvarno super kao i tvoj blog😊❤ Nadam se da ces pogledati moj blog💘
    lovelygirlsblog1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši